|
Munkacsoport-vezető: Takácsné Kiss Márta
Tagok: Adminisztráció, adatrögzítés: Takácsné Kiss Márta Netfit: Kézér Dávid Difer: Pató Judit Szaktanárok |
Mérési területek, mérésben résztvevő tanulók:
Szövegértés, Matematika: 4., 5., 6., 7., 8., évfolyam
Természettudomány: 6., 7., 8., évfolyam
Történelem: 5., 6., 7., 8., évfolyam
Digitális kultúra: 5., 6., 7., 8., évfolyam
Idegen nyelv (német): 6., 7., 8., évfolyam
Lebonyolítás:
A mérések tartalmi elemei
A tesztek célja annak felmérése, hogy a tanulók milyen mértékben képesek a tanulmányaik során és a hétköznapjaikban alkalmazni: matematikai eszköztudásukat, szövegértési képességeiket, természettudományos és történelmi műveltségüket, idegen nyelvtudásukat, digitális kultúra műveltségüket és az algoritmikus gondolkodást.
A tanulói háttérvizsgálatról
A kérdőív kérdéseire adott válaszokat az érintettek (szülők, tanulók) hozzájárulása nélkül az iskola nem ismerheti meg, nem kezelheti.
A kérdőív célja, hogy országosan és iskolai szinten egyaránt elemezni lehessen a tanulók szociokulturális hátterének és mért teljesítményének összefüggését.
Hársfadombi Általános Iskola
|
Iskolánk Vezetősége
|
|
© 2018 Minden jog fenntartva |